Koupě automobilu by měl být zážitek: Nový život Mototechny

Již čtvrtým rokem prodává společnost AAA Auto automobily také pod hlavičkou znovuzrozeného názvu Mototechna. V této sekci autobazaru nyní koupíte zánovní a prémiové vozy.

Mototechnu znal každý československý motorista a vzpomínky nejsou zpravidla kladné. O to odvážněji se jevil před čtyřmi roky záměr AAA Auto vzkřísit tuto značku, navíc s tím, že pod touto hlavičkou budou prodávány nejlepší ojeté vozy – zánovní auta (stáří do dvou let, nízký počet najetých kilometrů, cena o 30 až 40 % nižší v porovnání s novými vozy). Dnes lze říci, že záměr se podařil, logo Mototechna dostává pod kuratelou AAA Auto punc kvality. O něco později se pod značkou Mototechna Premium objevily i luxusní a prémiové vozy, které mají cenu nad 800 000 Kč a jsou samozřejmě ve výborném stavu. Průměrná cena zánovního vozu je 376 100 Kč, prémiového vozidla pak 1 091 800 Kč. V posledních měsících tu prodali i Bentley Continental GT, Audi R6, Aston Martin DB9, Hummer H1, Dodge Viper, Ferrari F430, Maserati GranTurismo, Tesla Model S. Nejprodávanější mezi zánovními vozy jsou škodovky, mezi prvními pěti vozy jsou čtyři škodovky. Mezi prémiovými vozy obsadilo první tři místa BMW  X5, X6, 5), v desítce se drží i Audi (Q7, A6) a několik dalších SUV (VW Touareg, Mercedes ML). To potvrzuje další trend, stále vyšší zájem českých motoristů o SUV.

Mototechna nabízí výběr z  téměř padesáti modelů vozů dvaceti značek. Trumfem není jen možnost výběru vozidel jedné kategorie na jednom místě, ale jejich okamžitá dostupnost a nabídka nejžádanějších výbav na trhu. Prodeje pod značkou Mototechna jen letos vzrostly téměř o desetinu, a to i díky zavedení nového úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu. Auto si může zákazník pořídit také pomocí klasického úvěru od jednoho ze čtyř renomovaných partnerů – České spořitelny, Home Credit, Komerční banky a Moneta Bank.

Další rozvoj značky Mototechna má podpořit nejen zakládání nových poboček a vybosování nového showroomu, ale také nový koncept prodeje v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala skupina AAA AUTO strategického konzultanta Stanislava Gálika, který dříve spolupracoval mimo jiné s J&T Bankou, Tesco Stores nebo Českou spořitelnou. Je zakladatelem značky luxusních oděvů Galard a bývalým ředitelem inovačního centra UNIFER. „Naším cílem je vytvořit dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu. My auta opravdu milujeme a jsme rádi, když toto nadšení můžeme přenášet na naše zákazníky. Znalosti našeho personálu, různorodost nabídky, naše péče o zákazníka – u nás se do auta jednoduše musí zamilovat každý,” zdůraznil Stanislav Gálik.

Slogan Mototechny zní: Auta, kterým můžete věřit. Hesly jsou Nejlepší cena, Okamžitě k dispozici, Multibrandová nabídka a Ideální konfigurace. Cena málo ojetých vozidel nabízených Mototechnou je až o 40 procent nižší než nových vozů, automobily jsou klientům okamžitě k dispozici. Výhodou je i multibrandová nabídka. „Kde jinde můžete na jednom místě porovnat například SUV takřka všech značek, které jsou na trhu? Ale tuhle možnost máte s kombíky, automobily střední třídy, i dalších kategorií. Navíc dbáme, aby auta měla vhodnou konfiguraci, snažíme se vybírat vozy, které mají praktické prvky a nikoliv věci, které jsem zdražují vozidlo,“ nastiňuje přístup Petr Vaněček, provozní ředitel AAA Auto.

Mototechna byla obnovena v roce 2012 a do podzimu 2016 bylo pod touto hlavičkou prodáno přes 32 000 voizidel, přičemž za posledních 12 měsíců 8500. Letos se dá předpokládat odbyt kolem 10 000 vozů, na příštím roce se očekává 12 000.