DIRECT se vrací a chce opět měnit pojišťovnictví

DIRECT_zmena

Nová ryze česká pojišťovna se chystá jednoduchým, přátelským a srozumitelným přístupem i produkty měnit zažité poměry v pojišťovnictví.

Na český pojišťovací trh se od pondělka vrátilo jméno DIRECT. Jméno pojišťovny, která před časem přišla s inovativním on-line přístupem a po nezdaru se stáhla z českého trhu, převzal nový pojišťovací ústav, který nestartuje s nulou: Základní platformu představovala akvizice Triglav pojišťovny (dokončená v červnu 2015).

Direct má být nyní plnohodnotnou pojišťovnou, u níž si lidé i firmy mohou sjednat pojištění tradičními cestami – přes pobočky, makléře a on-line kanály. Nové pojetí spočívá v tom, že Direct hlásí koncepci „pojišťovny pro lidi“ založené na přístupu bořícím zažité mýty v pojišťovnictví. Smlouvy mají být jednoduché a srozumitelné. „Rozhodli jsme se s partnery, že chceme mít možnost změnit poměry v pojišťovnictví a na základě vlastních zkušeností z finančních služeb vytvořit takovou pojišťovnu, kterou budeme schopni kdykoliv s čistým svědomím doporučit svým nejbližším. Pojišťovnu, která bude rychlá, jednoduchá, spolehlivá a hlavně přátelská,“ vysvětluje základní myšlenku Pavel Řehák, předseda představenstva pojišťovny Direct, která se tedy vrací ve zcela novém kontextu, než který byl spojován s původní značkou. Jde o vícekanálovou pojišťovnu, jež nespoléhá pouze na on-line prodej,

Jedním ze základních myšlenek je, že klient bude mít svobodu pojištění kdykoliv ukončit. Osobní přístup ke klientů je zvýrazněn například tím, že v Klientském centru budou na telefonní lince 221 221 221 dostupní vždy lidé. „Nebudeme standardně používat telefonní automat, u nás budou lidé mluvit s lidmi od prvního okamžiku,“ vysvětluje Pavel Řehák. Férový přístup ke klientům je podpořený i dalším unikátním přístupem. DIRECT poskytuje všem klientům Garanci spokojenosti, a proto nabízí možnost retailovým klientům, kteří nebudou spokojení, pojištění kdykoliv ukončit.

DIRECT_urazove pojisteni

Při svém startu Direct představuje cestovní pojištění v novém pojetí. To má ve všech variantách neomezené limity v pojištění léčebných výloh a na odpovědnost za škodu 25 a 10 milionů ((zdraví/majetek). Den tak přijde na 40/70 a 100 Kč (dítě/dospělý/senior). Další typy pojištění budou tuto novinku následovat.

Nová pojišťovna převzala staré jméno, ale dává mu nový smysl a vydává se jiným směrem.