Desáté dealerství Louda Auto vzniklo v Praze: Hozená rukavice

Pražský trh je pro prodejce tuzemské automobilky Škoda náročný a poněkud přesycený. Přesto na něm přibylo nové dealerství: Louda Auto.

Společnost Auto Louda, jeden z největších dealerů koncernu Volkswagen a automobilky Škoda, otevřela již svou desátou provozovnu v Praze na Kolbenově ulici v Hloubětíně. Nová pobočka nad smyčkou tramvají Lehovec nabídne nejen rozlehlé showroomy pro vozy VW a Škoda a kompletní prodejní a poprodejní služby (24 servisních stání, 20 zvedáků), ale také autobazar prověřených vozů (Škoda Plus, Das WeltAuto), autopůjčovnu či půjčovnu příslušenství či několik výjimečných zasedacích místností určených pro potřeby firemních klientů. Autosalon také jako první v republice disponuje vlastní off-road tratí, na které si zákazníci mohou vyzkoušet jízdu v terénu se stále oblíbenějšími modely SUV. Pro zájemce o adrenalinové zážitky z jízdy se sportovními vozy na okruhu bude organizován Louda Racing Camp. Sídlo a zázemí v Hloubětíně bude mít i společnost CAR4WAY, největší poskytovatel carsharingových služeb v ČR, patřící do holdingu Louda.

Společnost Louda vznikla začátkem 90. let v Poděbradech. Nyní má pobočky v Liberci, v Teplicích a Pardubicích (po dvou), Kolíně, Svitavách a Brně. Pražskou pobočku umístila do oblasti, kde „pokrytí“ nebylo ideální a do spádové oblasti patří i Horní Počernice a oblast v okresu Praha-východ až po Brandýs nad Labem. „V Praze míníme uplatňovat osvědčený individuální přístup k zákazníkům. Ranní přistavení vozu lze spojit s malou snídaní, kávu lze popíjet i přímo na dílně mezi zvedáky. Náhradní vůz účtujeme i po hodinách od 49 Kč za 60 minut,“ nastiňuje přístup ke klientům majitel Pavel Louda, který slibuje, že na servis objednají zákazníka maximálně do pěti dnů. V Praze se někdy čeká i dva týdny…  Společnost Louda Auto hodila dosavadním více než padesáti dealerům na území metropole tak trochu rukavici, zejména svými krátkými servisními termíny.

Společnost Louda Auto není první, která z českého venkova zamířila do hlavního města. V Praze působí například již řadu let podkrkonošký Havex. Louda Auto prodává nyní osm značek nových vozů, z toho čtyři nejprodávanější na trhu a dvě značky prověřených ojetých vozů. „Průměrná cena ojetin je 150 000 korun, takže nemáme jen „mladé“ ojetin ve stáří dvou let. Řada z nich je ve stáří do pěti let a tudíž cenově přístupnější,“ upřesnil nabídku v této oblast Pavel Louda, jehož firma letos překročí v prodejích hranici 7000 vozidel.

Do přestavby rozlehlého areálu nad smyčkou tramvají Lehovec, který koupila od dosavadního majitele, jenž pronajímal budovy společnosti Charouz, investovala dohromady ke sto milionům korun. Aktuálně je dokončována off-roadová dráha a salonky pro jednání klientů.